ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" (ПРАТ "ПІВНГЗК")
опубліковано 10 вересня 2021 року о 14:22

Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля


____________________________________
(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)


____________________________________
(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" (ПРАТ "ПІВНГЗК") 

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові

Код згідно з ЄДРПОУ 00191023

фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або

__________________________________________________________________________________________

серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.


1. Інформація про суб’єкта господарювання 

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" (ПРАТ "ПІВНГЗК").

Генеральний директор – Скачков Андрій Анатолійович.

Місцезнаходження юридичної особи: 50079, Україна, Дніпропетровська обл., 
м. Кривий Ріг, Тернівський район.

Контактний номер телефону: +38 (056) 400-63-01. 

E-mail: sevgok@metinvestholding.com, sevgok@sevgok.com.

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної

особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)


2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи

Планована діяльність, її характеристика.

ове будівництво комплексу згущення відходів збагачення на промисловій території цеху технологічної води та шламового господарства ПРАТ "ПІВНГЗК". 

На сьогоднішній день гідротранспорт пульпи в існуюче хвостосховище виконується по самопливним лоткам з рудо-збагачувальної фабрики (РЗФ) до пульпонасосної станції (ПНС-1), де здійснюється перехід на напірний гідротранспорт для подачі пульпи в хвостосховище.

Існуюча система гідротранспорту характеризується:

- великим обсягом перекачування пульпи;

- низьким вмістом твердої фракції в хвостовій пульпі (~ 3,5%);

- значними енерговитратами на гідротранспорт хвостової пульпи в хвостосховище і повернення освітленої води на РЗФ.

У разі подальшого застосування існуючої технології, витрати на гідротранспорт і укладку хвостів будуть збільшуватися, що спричиняє необхідність оцінки ефективності технології згущення відходів збагачення РЗФ і реконструкції дамби хвостосховища із застосуванням технології згущення.

Продуктивність по хвостах становить 67 650 м3/год.

Коефіцієнт нерівномірності К = 1,15.

Річний фонд робочого часу комплексу згущення 8 736 год/рік (добова зупинка в рік), режим роботи обладнання 364 днів у році, 2 зміни по 12 годин.

Вихідним матеріалом для розробки комплексу згущення є хвостова пульпа - відходи збагачення, що подається самопливом з РЗФ на ПНС-1 та напірною подачею на комплекс згущення.

Після згущення продукт гідротранспортом з вмістом твердої фракції в хвостовій пульпі до 55% необхідно направити в хвостосховище для укладання, а освітлену оборотну воду - в технологічний процес збагачувальної фабрики.


Планована діяльність передбачає: 

Будування комплексу згущення відходів збагачення на промисловій території цеху технологічної води та шламового господарства ПРАТ "ПІВНГЗК" та заходи щодо реконструкції дамби існуючого хвостосховища до відмітки +189,00 м і складування хвостів з урахуванням обсягів, що перекачуються.

Передбачений планованою діяльністю комплекс згущення складається з 4-х од. високопродуктивних згущувачів діаметром 60 м кожен, 2-х станцій приготування (розбавлення) флокулянту, 2-х пульпонасосних станцій розвантаження згущувачів, 1-єї насосної станції подачі згущених хвостів у хвостосховище.


Основні принципи процесу згущення (поділ твердої і рідкої фаз в хвостовій пільпі):

- процес згущення полягає в підвищенні концентрації твердої фази в хвостовій пульпі в згущеному продукті порівняно з вихідною пульпою.

- основне призначення згущення: видалення і відновлення найбільшої кількості води з пульпи для отримання більш густої пульпи і очищеного зливу. Метою згущення є отримання в якості кінцевого продукту висококонцентрованої суспензії (або осаду) і / або освітленої рідини.

- мета згущення: отримання щільного (згущеного) продукту та виділення максимально чистою рідкої фази ("освітлення" технологічної води)


Технічна альтернатива 1.

Проектований комплекс згущення (КЗ) хвостової пульпи поблизу пульпонасосної станції №1 (ПНС-1) передбачає обробку всього обсягу хвостової пульпи в радіальних згущувачах при примусовій її подачі із застосуванням флокулянтів, при цьому освітлений злив повертається в оборот, при цьому оборотний злив за допомогою заново збудованої насосної станції оборотної води повертається в технологічний процес збагачувальної фабрики, а згущені хвости перекачуються в хвостосховище.

Витрата електроенергії при експлуатації об'єкта проектування (нарощування до відм. +189,00 м) складатиме – 148 445,1 МВт*год/рік. 

Також, передбачаються заходи щодо реконструкції дамби існуючого хвостосховища до відмітки. +189,00 м і складування хвостів з урахуванням обсягів, що перекачуються. Планується відмова від карт намиву.


Технічна альтернатива 2.

Проектні рішення передбачають розміщення комплексу згущення хвостової пульпи в районі насосної станції оборотного водопостачання (на борту хвостосховища відм. +143,00 м) та обробку всього обсягу хвостової пульпи в радіальних згущувачах при примусовій її подачі із застосуванням флокулянтів, при цьому освітлений злив повертається самопливом в ставок оборотного водопостачання, з якого за допомогою існуючої насосної станції оборотного водопостачання повернення в технологічний процес збагачувальної фабрики, а згущені хвости перекачуються в хвостосховище. 

Витрата електроенергії при експлуатації об'єкта проектування (розміщення КС на борту хвостосховища та нарощування до відм. +189,00 м) складатиме – 207 482,7 МВт*год/рік.

Також, передбачаються заходи щодо реконструкції дамби існуючого хвостосховища до відмітки. +189,00 м і складування хвостів з урахуванням обсягів, що перекачуються. Планується відмова від карт намиву.


3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи

Впровадження планованої діяльності – "Нове будівництво комплексу згущення відходів збагачення на промисловій території цеху технологічної води та шламового господарства ПРАТ "ПІВНГЗК" не передбачає додаткового відведення земельної ділянки під об'єкт проектування


Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Основні технічні рішення, передбачені планованою діяльністюбудуть впроваджуватися в районі розташування території існуючої та діючої ПНС-1 ПРАТ "ПІВНГЗК". 

Об’єкт, що розглядається планованою діяльністю, розміщується в межах земельного відводу ПРАТ "ПІВНГЗК" Кривого Рогу та Криворізького району Дніпропетровської області (кадастровий номер земельної ділянки 1211000000:07:001:0036). 

Тип власності: комунальна власність. Цільове призначення: 11.01 – для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами. Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами.  Площа: 530,5628 га.

Площа земельної ділянки виділеної під об'єкт планованої діяльності складає 45,8 га.


Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Об’єкт, що розглядається планованою діяльністю, розміщується в межах земельного відводу ПРАТ "ПІВНГЗК" в Криворізькому районі Дніпропетровської області (кадастровий номер земельної ділянки 1221887000:07:001:0003). 

Тип власності: комунальна власність. Цільове призначення: 11.01 – для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами. Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами. Площа: 1726,6864 га.

Площа земельної ділянки виділеної під об'єкт планованої діяльності складає 52,8 га.


4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Планована діяльність забезпечує збереження існуючих та утворення додаткових робочих місць на підприємстві, а також забезпечує соціальний захист для робітників та їх сімей.________________________________________________________________________


5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Планована діяльність – "Нове будівництво комплексу згущення відходів збагачення на промисловій території цеху технологічної води та шламового господарства ПРАТ "ПІВНГЗК" передбачає будування комплексу згущення та заходи щодо реконструкції дамби існуючого хвостосховища до відмітки. +189,00 м і складування хвостів з урахуванням обсягів, що перекачуються.

Вихідним матеріалом для розробки комплексу згущення є хвостова пульпа - відходи збагачення, що подається з РЗФ самопливом на ПНС-1 та напірною подачею на комплекс згущення.

Після згущення продукт гідротранспортом з вмістом твердої фракції в хвостовій пульпі до 55% необхідно направити в хвостосховище для укладання, а освітлену оборотну воду - в технологічний процес збагачувальної фабрики.

Передбачений планованою діяльністю комплекс згущення складається з 4-х од. високопродуктивних згущувачів діаметром 60 м кожен, 2-х станцій приготування (розбавлення) флокулянту, 2-х пульпонасосних станцій розвантаження згущувачів, 1-єї насосної станції подачі згущених хвостів у хвостосховище.


Технічна альтернатива 1.

Проектований комплекс згущення (КЗ) хвостової пульпи поблизу пульпонасосної станції №1 (ПНС-1) передбачає обробку всього обсягу хвостової пульпи в радіальних згущувачах при примусовій її подачі із застосуванням флокулянтів, при цьому освітлений злив повертається в оборот, при цьому оборотний злив за допомогою заново збудованої насосної станції оборотної води повертається в технологічний процес збагачувальної фабрики, а згущені хвости перекачуються в хвостосховище.

Напірна подача хвостової пульпи

При напірній подачі хвостова пульпа з РЗФ по самопливним шламовим лоткам надходить в ПНС-1, де передбачена заміна насосного обладнання на низьконапірне і далі насосами перекачується на коробку розподілу хвостів (КРХ). З КРХ пульпа розподіляється по чотирьох радіальних згущувачах діаметром 60 м. Злив зі згущувачів самопливом надходить на насосну станцію оборотного водопостачання НСОВ, де за допомогою водяних насосів по існуючим водоводам діаметром 1200 мм подається на технологічні потреби РЗФ. Вміст твердої фракції в хвостовій пульпі в зливі згущувача становить менше 250 мг/л. Згущений продукт при утриманні твердої фракції в хвостовій пульпі до 55% подається в збірний зумпф об'єднаної пульпонасосної станції (ОПНС) і далі перекачується в хвостосховище.

Комплекс згущення при напірній подачі хвостової пульпи включає в себе:

- пульпонасосну станцію №1 (ПНС-1) подачі хвостової пульпи на згущувачі, відмітка установки +118,500 м;

- коробку розподілу хвостів (КРХ) на згущувачі +117,75;

- чотири високопродуктивних згущувача Ø60 м +118,00;

- насосну станцію розвантаження згущеного продукту розташовану під кожним згущувачем;

- станцію приготування і дозування флокулянта розташовану під кожним згущувачем;

- насосну станцію оборотного водопостачання НСОВ подачі освітленої води на 
РЗФ, відмітка установки + 117,80 м;

- об'єднану пульпонасосну станцію (ОПНС) гідротранспорту згущеного продукту в хвостосховище.

- склад зберігання флокулянтів, відмітка установки +118,00 м (знову проектований).

Прокладка трубопроводів і пульпопроводів:

- трубопроводи освітленої води від згущувачів до НСОВ та від НСОВ до вузла перемикання, включаючи підживлювальні трубопроводи, а також пульпопроводи від 
ПНС-1 до КРХ виконані з чорної сталі згідно ГОСТ 8732-78 загальною протяжністю 5 км; 

- пульпопроводи від КРХ на згущувачі, а також пульпопроводи згущеної пульпи від насосної станції розвантаження згущувачів до ОПНС і від ОПНС на хвостосховище до +189,00 м виконані з біметалічної сталі з підвищеною стійкістю до механічних стирань загальною протяжністю 3,05 км;

- пульпопроводи, розташовані на позначці +189,00 м, що подають згущену пульпу на карти намиву, виконані з чорної сталі згідно ГОСТ 8732-78, загальною протяжністю 28,0 км.

Витрата електроенергії при експлуатації об'єкта проектування (нарощування до відм. +189,00 м) складатиме – 148 445,1 МВт*год/рік. 


Технічна альтернатива 2.

Проектні рішення передбачають розміщення комплексу згущення хвостової пульпи в районі насосної станції оборотного водопостачання (на борту хвостосховища відм. +143,00 м) та обробку всього обсягу хвостової пульпи в радіальних згущувачах при примусовій її подачі із застосуванням флокулянтів, при цьому освітлений злив повертається самопливом в ставок оборотного водопостачання, з якого за допомогою існуючої насосної станції оборотного водопостачання повернення в технологічний процес збагачувальної фабрики, а згущені хвости перекачуються в хвостосховище.

Комплекс згущення на борту хвостосховища включає в себе:

- пульпонасосну станцію ПНС-1 (існуюча) подачі хвостової пульпи на згущувачі, +118,500 м;

- коробку розподілу хвостів (КРХ) на згущувачі (залишається незмінним, аналогічно технічній альтернативі 1);

- чотири високопродуктивних згущувача Ø60 м (залишається незмінним, аналогічно технічній альтернативі 1);

- насосну станцію розвантаження згущеного продукту (залишається незмінним, аналогічно технічній альтернативі 1);

- станцію приготування і дозування флокулянта (залишається незмінним, аналогічно технічній альтернативі 1);

- об'єднану пульпонасосну станцію (ОПНС) гідротранспорту згущеного продукту в хвостосховище (залишається незмінним, аналогічно технічній альтернативі 1).

- склад зберігання флокулянтів, відмітка установки +143,00 м (знову проектований).

Прокладка трубопроводів і пульпопроводів:

- трубопроводи освітленої води від згущувачів до НС/1 та від НС/1 до вузла перемикання, включаючи підживлювальні трубопроводи, а також пульпопроводи від 
ПНС-1 до КРХ виконані з чорної сталі згідно ГОСТ 8732-78 загальною протяжністю 18,42 км;

- пульпопроводи від КРХ на згущувачі, а також пульпопроводи згущеної пульпи від згущувачів до ДПНС, від ДПНС до ОПНС і від ОПНС на хвостосховище до +189,00 м виконані з біметалічної сталі з підвищеною стійкістю до механічних стирань загальною протяжністю 1,38 км;

- пульпопроводи, розташовані на позначці +189,00 м, що подають згущену пульпу на карти намиву виконані з чорної сталі згідно ГОСТ 8732-78 загальною протяжністю 28,0 км. 

Витрата електроенергії при експлуатації об'єкта проектування (розміщення КС на борту хвостосховища та нарощування до відм. +189,00 м) складатиме – 207 482,7 МВт*год/рік.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1:

-по забрудненню атмосферного повітря: значення гранично-допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів. Відповідно до чинного законодавства, викиди забруднюючих речовин від стаціонарних джерел не повинні перевищувати "Нормативи гранично допустимих викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел", затверджені Наказом Мінприроди України № 309 від 27.06.2006 р.;

-по забрудненню підземних та поверхневих вод: значення фонових показників підземних та поверхневих вод; 

- забезпечити здійснення безпечної для життя і здоров'я людей експлуатації проектованого об'єкта;

-операції у сфері поводження з відходами здійснювати із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей; 

- мінімізація утворення відходів і максимально можливе використання їх у виробничому процесі;

- забезпечення нормативів рівня впливу фізичних факторів (шуму) на стан здоров'я людей при будівництві та експлуатації об'єкту.


щодо технічної альтернативи 2: аналогічно технічній альтернативі 1, окрім збільшення протяжності трубопроводів та викидів в атмосферне повітря при будівництві.


щодо територіальної альтернативи 1:

обмеження планованої діяльності наявною санітарно-захисною зоною, що визначена наказом Міністерства охорони здоров'я від 19.06.1996 № 173 "Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів";

територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою структурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею;

- проведення планованої діяльності в межах території земельної ділянки ПРАТ "ПІВНГЗК";

- забезпечення допустимого рівня впливу шкідливих факторів на межі санітарно-захисної зони;

- використання земельних площ в межах земельних ділянок наданих в постійне та тимчасове користування в відповідності з вимогами чинного законодавства.


щодо територіальної альтернативи 2: аналогічні територіальній альтернативі 1, окрім збільшення території порушених земель при прокладанні трубопроводів.


7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Впровадження планованої діяльності здійснюватиметься на території земельного відводу ПРАТ "ПІВНГЗК", яка відноситься до промислової зони, що не суперечить рішенням Генерального плану місцевості. Додаткове відведення земельної ділянки під об'єкт проектування не передбачається. 

 1) в процесі будівництва:

Заходи з еколого-інженерної підготовки території:

впровадження планованої діяльності (будівництво комплексу згущення з демонтажем існуючих сталевих трубопроводів та прокладанням нових трубопроводів з підвищеною гідроізоляцією і пульпопроводів з ПВХ матеріалів) в межах відведеної земельної ділянки під об'єкт будівництва;

контроль за цілісністю прокладених трубопроводів і пульпопроводів та їх гідроізоляцією 

контроль за зберіганням на площі забудови наявних спостережних свердловин (на території впровадження планованої діяльності розташована одна спостережна свердловина № 21, влаштування додаткових спостережних свердловин не передбачається); 

Захист території в процесі будівельно-монтажних робіт:

суворе дотримання проектних рішень;

Планувальні заходи 

вирубка зелених насаджень на землях, відведених під об'єкт будівництва, виключається;

передбачається вертикальне планування порушених земель;

передбачається благоустрій території - влаштування автомобільних доріг з бордюром, пішохідних доріжок та озеленення майданчиків з висадкою трави;

демонтажні роботи необхідно виконувати згідно із запланованими проектними рішеннями;

експлуатація автотранспорту та спецтехніки із нормативним вмістом забруднюючих речовин у відпрацьованих газах;

інструментальні вимірювання рівнів шумового навантаження на межі СЗЗ та на межі найближчої житлової забудови;

моніторинг стану атмосферного повітря на межі СЗЗ та на межі найближчої житлової забудовигідродинамічного режиму основних водоносних горизонтів навколо території планованої діяльностіякісного та кількісного складу забруднюючих речовин зворотних вод;

2) в процесі експлуатації:

проведення комплексного моніторингу впливу діяльності підприємства на навколишнє природне середовище (моніторинг: стану гідротехнічних споруд хвостосховища, технічного стану водоводів, атмосферного повітря на межі СЗЗ та території найближчих житлових забудов, забруднення ґрунтів навколо хвостосховища (моніторинг місць видалення відходів), якісного та кількісного складу забруднюючих речовин фільтраційних вод, рівнів шумового навантаження на межі СЗЗ та межі найближчої житлової забудови), відповідно до вимог чинного законодавства України, на території, що перебуває під впливом планованої діяльності, повинно забезпечити періодичний контроль та аналіз стану навколишнього природного середовища (НПС).


щодо технічної альтернативи 2 – аналогічно технічній альтернативі 1, окрім збільшення геодезичних, топографічних робіт та робіт з гідрозахисту.


щодо територіальної альтернативи 1: будівництво буде здійснюватися на території підприємства з використанням існуючої інфраструктури на території існуючої ПНС-1 (необхідність збереження існуючого обладнання ПНС-1).


щодо територіальної альтернативи 2: аналогічно територіальній альтернативі 1 (кадастровий номер земельної ділянки 1221887000:07:001:0003), окрім збільшення охоронних зон трубопроводів.






8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:


щодо технічної альтернативи 1


Клімат і мікроклімат

При впровадженні планованої діяльності значного впливу на стан клімату та мікроклімату не відбудеться


Повітряне середовище

При експлуатації об'єкта: в результаті реалізації проектних рішень, за рахунок встановлення обладнання для приготування (розбавлення) флокулянта з безпиловою загрузкою флокулянту (процес загрузки та розбавлення автоматизований) в закриту камеру замочування (обладнання герметичне), не відбуватимуться викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. 

В зв'язку з тим, що додаткові джерела викидів не утворюються, вплив на повітряне середовище залишається на існуючому рівні.

При будівництві: викиди забруднюючих речовин при проведенні будівельних робіт; при роботі автотранспорту та спецтехніки; при розвантажувально-навантажувальних, зварювальних, газорізальних та фарбувальних роботах.


Геологічне середовище

Впровадження планованої діяльності здійснюватиметься на території земельного відводу ПРАТ "ПІВНГЗК". 

Будівництво та експлуатація проектованого об’єкту не призведе до значного впливу на геологічну та структурно-тектонічну будови в даній місцевості, що не спричинить виникнення карстових і селевих явищ, зсувів, не викличе змін стану і властивостей масивів порід, що призводять до деформації земної поверхні. 

З урахуванням виду та обсягу проектних рішень, планована діяльність – "Нове будівництво комплексу згущення відходів збагачення на промисловій території цеху технологічної води та шламового господарства ПРАТ "ПІВНГЗК", не призведе до помітних змін у геологічному середовищі. 


Водне середовище

Споживання технічної води зберігається на існуючому рівні – 65500 м3/год. 

Споживання питної води збільшується, так як обслуговування проектованих об’єктів буде здійснюватися за рахунок додавання персоналу цеху і збільшенням загальної кількості води, що споживається.

Планована діяльність, при дотриманні проектних рішень, не передбачає вплив на водне середовище - скидання стічних вод у поверхневі водні об'єкти відсутнє.

Додаткове навантаження та вплив на підземні води – не передбачається.


Ґрунт, земельні ресурси

Додаткового відведення земельної ділянки під об'єкти планованої діяльності не передбачається. Планована діяльність проводитиметься в межах земельного відводу ПРАТ "ПІВНГЗК". 

При будівництві комплексу згущення та прокладанні додаткового трубопроводу і пульпопроводу вплив на земельні ресурси має локальний характер.

Впровадження планованої діяльності не передбачає утворення нових видів відходів.

Відходи, які утворюються в процесі експлуатації, та при будівництві не забруднюють ґрунт, тому що, відповідно до санітарних норм, зберігаються в спеціально обладнаних місцях.

Таким чином, за умови виконання проектних рішень, вплив на ґрунтовий покрив та земельні ресурси зведено до мінімуму.


Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти

На території проведення планованої діяльності рослинний покрив порушено існуючим виробництвом. Планована діяльність не зачіпає землі сільськогосподарського призначення та селітебні території. Заповідні об'єкти в зоні впливу об'єкта відсутні. 

Під час будівництва, можливий тимчасовий незначний вплив на флору і фауну за рахунок викидів при проведенні будівельних робіт. 

Під час планованої діяльності не передбачається знесення зелених насаджень.

Об'єкти природно-заповідного фонду, враховані пам'ятники історії і культури і археологічні об'єкти в межах ділянки розміщення підприємства відсутні. 


Навколишнє соціальне середовище (населення)

Планована діяльність, за умови виконання проектних рішень, включаючи комплекс захисних заходів, не призведе до збільшення існуючого рівня забруднення навколишнього середовища в місці впровадження діяльності. 

Отже, планована діяльність не призведе до погіршення здоров’я та умов життєдіяльності місцевого населення.


Навколишнє техногенне середовище 

Впровадження планованої діяльності не передбачає створення нових джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та, як наслідок, негативний вплив на існуючі об'єкти техногенного середовища, а також на підземні частини споруд та комунікацій  не прогнозується.

Реалізація планованої діяльності не призведе до збільшення існуючого рівня впливу на техногенне середовище.


Шумове навантаження

При експлуатації об'єкта:

Планована діяльність передбачає створення нових джерел шуму (робота насосів), але при дотриманні проектних рішень, не призведе до суттєвих змін існуючого рівня шумових характеристик навколишнього середовища в місці впровадження діяльності. 

При будівництві:

Основними джерелами шумового навантаження при проведенні будівельних робіт є автотранспорт та будівельна техніка, вплив тимчасовий.


щодо технічної альтернативи 2

сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля аналогічні технічній альтернативі 1,окрім збільшення викидів у період будівельних робіт.


щодо територіальної альтернативи 1: шум, вібрація, пил на межі ССЗ та вплив на підземні горизонти.


щодо територіальної альтернативи 2: аналогічно територіальній альтернативі 1, окрім більшого споживання електроенергії в порівнянні з територіальною альтернативою 1.







9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 2 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля")

Згідно ст. 3 (частина 3, п. 14) Закону України "Про оцінку впливу на довкілля", планована діяльність"Нове будівництво комплексу згущення відходів збагачення на промисловій території цеху технологічної води та шламового господарства ПРАТ "ПІВНГЗК" належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля  розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об'єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини (п. 11 інші види діяльності: шламонакопичувачі, хвостосховища).


10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

Діяльність планується проводити на території земельного відводу ПРАТ "ПІВНГЗК" в Кривому Розі та в Криворізькому районі Дніпропетровської області України.


11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля передбачається відповідно вимогам Закону "Про оцінку впливу на довкілля(ст. 6) та Постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1026 "Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
та Порядку ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля" (Додаток 4).__________


12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність по проекту може мати значний вплив на довкілля і підлягає оцінці впливу на довкілля згідно Закону України "Про оцінку впливу на довкілля". Оцінка впливу на довкілля передбачає:

1) підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

2) проведення громадського обговорення планованої діяльності;

3) аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, іншої інформації;

4) надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого попереднім підпунктом;

5) врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, вказаного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку із оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у цій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу планованої діяльності на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту із оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту із оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість подавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення на стадії звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено у оголошенні про початок 
громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.


13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня офіційного оприлюднення цього повідомлення на веб-сайті Єдиного реєстру із оцінки впливу на довкілля громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

Надаючи такі зауваження і пропозиції, вкажіть унікальний реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений у шапці повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень та пропозицій. 

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що подають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання при підготовці звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані в процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.________________________________


14. Рішення про провадження планованої діяльності 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде: 

- дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається органами державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".____________________________________________

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля") (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)






15. Усі зауваження та пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля необхідно надсилати до

Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської 
обласної державної адміністрації: вул. Лабораторна, 69, м. Дніпро, 49000,
 ecology@adm.dp.gov.ua; тел.: (096) 512-94-24.______________________________________

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та

контактна особа)


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux