Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально- культурноїта інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»).
Зразок заяви голові райдержадміністрації:
Голові Криворізької райдержадміністрації Євгену СИТНИЧЕНКУ
(прізвище,ім’я, по батькові) ________________________________
Адреса проживання:_______________________ (поштовий індекс, район, населений пункт,вулиця,
номер будинку,корпусу, квартири)
_______________________________________________ (телефон)
_______________________________________________ (категорія осіб)
ЗАЯВА (суть звернення)
___________________________ _________________________ (дата) (підпис) |
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження кої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Також громадяни можуть подавати електронне звернення.
В такому зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
ГРАФІК
проведення особистого прийому громадян
посадовими особами Криворізької районної державної адміністрації
(по завершенню карантинного періоду)
Прізвище, ім’я, по батькові |
Посада |
Дні прийому кожного місяця |
СИТНИЧЕНКО Євген Володимирович |
голова райдержадміністрації |
2, 4 понеділок щомісяця з 10.00 до 14.00 |
ШПАК Віталій Анатолійович |
перший заступник голови райдержадміністрації |
2, 4 четвер щомісяця з 10.00 до 14.00 |
ПРОХОДА Сергій Олександрович
|
заступник голови
райдержадміністрації |
1, 3 четвер щомісяця з 10.00 до 14.00 |
ОГАНЕСОВ Дмитро Миколайович |
заступник голови райдержадміністрації |
1, 3 середа щомісяця з 10.00 до 14.00 |
РАДЧЕНКО
Тетяна
Миколаївна
|
керівник апарату
райдержадміністрації
|
1, 3 понеділок щомісяця
з 10.00 до 14.00
|
Шановні громадяни!
З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян в райдержадміністрації припинено.
Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Просимо використовувати вказані способи подання звернення.
Письмова адреса:
Криворізька райдержадміністрація,
вул. Кобилянського, 152
м. Кривий Ріг
50002
Подати усне звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку – телефон гарячої лінії голови райдержадміністрації – 0683014881
Подати електронне звернення:
zvernennya123@gmail.com